Recollida en botiga (Click & Collect)
¡Recull la teva comanda a la botiga més propera!.
¿Com funciona?
Un cop hagis afegit els articles a la cistella, en el mètode d’enviament Recollida a botiga “Click & Collect”, tria de la llista desplegable la botiga on t’agradaria recollir la teva comanda.
Finalitzat el procés de compra, rebràs un email amb la informació de la teva comanda.
Per recollir la teva comanda, només et caldrà mostrar el email amb la informació de la teva comanda.
¿Quin és l’horari per recollir la meva comanda i què passa si realitzo la meva compra en cap de setmana o vigília de festiu?
Les comandes s’han de fer amb un mínim d’un dia d’antelació, cada lliurament es considera efectiva a partir de la posada a disposició del producte a el client al local més proper assenyalat per ell per al lliurament de la comanda en el moment de la seva contractació.
La recollida es realitzarà dins de l’horari comercial entre les 11 am i 9 pm (11 h – 21 h).
Els dies festius i els diumenges no estaran disponibles les entregues.
Si les comandes es realitzen en dies festius o caps de setmana, podran ser recollits a la botiga seleccionada al dia hàbil que segueix a aquest.
De quant temps disposo per recollir la meva comanda?
Tens 3 dies naturals per recollir la teva comanda a la botiga seleccionada. Si un cop passat aquest període no ho has recollit, el nostre servei d’atenció el client es posarà en contacte amb tu per acordar una nova hora de lliurament, però no es retornarà l’import realitzat.
¿Puc modificar o cancel·lar la meva comanda?
L’Usuari podrà cancel·lar la seva comanda sense penalització fins a 2 hores abans de l’inici de la franja de lliurament escollida per l’Usuari amb la confirmació de la comanda, cridant a el servei d’atenció telefònica de INGREDIENTS CAFÉ S.L. 607382343